ПОРТФОЛІО: ФОТО ТА ІНФОГРАФІКА ДЛЯ AMAZON

Професійне фото для "Амазон" – секрет високих продажів

Потенційний замовник вирішує залишатися чи ні на сайті інтернет-магазину всього за кілька секунд, тому перше враження має велике значення. Все починається з вітрини – дизайну та графічного наповнення. Можна витратити кошти на унікальні описи товарів, складені професійними маркетологами, проте читати їх ніхто не буде, якщо фото для інтернет-магазину обрані неправильно. Ми допомагаємо вирішити проблему та надаємо послуги зі зйомки, обробки, створення інфографіки  товарів для Amazon. Ми працюємо, базуючись на власному досвіді, потребах власників торгових площадок по покупців. Наші фото для "Амазон" дійсно працюють!

Співпраця з нами надає кілька переваг:

  1. Усі фото для лістінгу проходять обробку, тому ви отримуєте готовий контент (з корекцією кольору та ретушшю).
  2. Ми обираємо ракурси товарів, які найкраще відображають їхні властивості.
  3. Ми організуємо локації предметної фотозйомки для інтернет-магазину, які виглядають максимально реалістичними.
  4. Надаємо вибір фото для "Амазон" ще до обробки.
  5. У нас є власна предметна фотостудія.

Як ви думаєте, що відштовхує потенційних замовників? Різноманіття. Якщо фото для "Амазон" взяті з різних джерел та не оброблені до належного рівня перед розміщенням – це помітно. Якщо в оформленні фото для "Амазон" не витримана кольорова гама – це помітно. У клієнтів залишається враження кустарності. Виникає запитання: що можуть запропонувати люди, які лінуються гарно оформити сайт? Покупці приходять за товаром та хочуть його бачити. Бажано з різних сторін при однаково гарному освітленні. Тому вам краще звернутися за допомогою до нас, аби уникнути можливих помилок.

Якісні фото для "Амазон" – поєднання вимог компанії та власний досвід

Варто відзначити, що фото для "Амазон" повинні відповідати ряду вимог. По-перше, для кожного товару потрібно декілька знімків. Головне зображення називається «main». Воно першим відображається в результатах пошуку та на сторінках, які переглядають покупці. Тому головне фото товарів інтернет-магазину повинне бути максимально презентабельним. Створюючи його, ми дотримуємося рекомендацій Amazon:

  1. На фото для "Амазон" відображається виключно основний продукт – без використання логотипів, текстів, водяних знаків.
  2. Фото для "Амазон" має розширення не менше, ніж 1000 пікселів на одній зі сторін. Тому при його збільшенні чіткість зберігається.
  3. Товар займає 80% площі фото для "Амазон", решта – фон.
  4. Колірний режим RGB.
  5. Оптимальні формати файлу - JPEG, TIFF або GIF. JPEG ми вважаємо найбільш бажаними.
  6. Для кожного товару рекомендується розміщувати до 9 фото.

Готуючи фото для "Амазон" ми надаємо кілька додаткових. Це макро кадри, а також додаткові предмети для демонстрування продукту в дії чи його масштабу, фото з моделлю та на локації. Оскільки покупець не може потримати товар у руках, наша задача – створити гарне враження. Ми робимо фото для "Амазон" максимально якісними та наочними.

Професійна зйомка фото для лістінгу надає чимало переваг. За допомогою них ви зможете легко обійти конкурентів. Людина, яка шукає певний товар, обирає його, посилаючись на чітке та детальне фото. Якісний контент виявляється для неї більш цікавим та спонукає до покупки. Варто відзначити, що його планування потрібно починати задовго до відкриття сайту – ще на етапі роботи над дизайном. Тому що фото для "Амазон" – як фундамент для дому. Формат, розміри, фон зображення, допустимі відступи – усе це можна оцінювати тільки за наявності детального ескізу. Специфічне питання пов’язане з використанням однакового фону для основної фотографії та мініатюри, яка буде відображатися у загальному списку товарів вирішується також в залежності від задумки дизайнера сайту. Хоча прийом з використанням однакового фону для фото товарів на "Амазон" працює не завжди.

Підготовка фото для "Амазон" – нотатки практика

Трапляється ситуація, коли весь цикл та окремі етапи підготовки дизайну сайту доводиться проходити кілька разів. Це необхідно, щоб виробити стандарти для різних категорій товарів інтернет-магазину. Ми записуємо усі вимоги у вигляді ТЗ ще на початку, а у процесі підготовки фото для "Амазон" його пункти можуть змінюватися та доповнюватися. Це можливо завдяки налагодженню комунікації з фотографом, розробником сайту та замовником. Варто розуміти, що ми не затягуємо творчий процес – усе відбувається протягом 10 днів.

Якщо ваш товар унікальний та ви хочете це продемонструвати, доведеться приділити підготовці фото для "Амазон" більше уваги. Це стосується, наприклад, вибору місця зйомки: студія, магазин чи спеціальна локація. Наші фотографи обговорюють усі деталі роботи з замовником. Тільки так можна створити контент, який не схожий на той, який використовують конкуренти. На нашу думку, головне – це тісна співпраця нашого клієнта та фотографа. Якісні та чіткі фото для "Амазон" виконують кілька завдань:

  1. Покращують сприйняття сайту відвідувачами.
  2. Підвищують конверсію інтернет-магазину.
  3. Сприяють оптимізації сайту.
  4. Додатково забезпечують джерело трафіка.

До речі, про час. На підготовку до зйомки окремих товарів доводиться витратити години, а ще більше часу – на обробку фото для "Амазон". Хоча їх можна було сфотографувати швидше та як заманеться, за кілька хвилин. Очевидно, що кінцева вартість послуг у таких ситуаціях буде сильно відрізнятися. Тому планувати бюджет на фото для "Амазон" потрібно з точки зору співвідношення ціни та цінності, яку Ви отримаєте від результату.

Коли сайт наповнений початковим контентом та готовий до запуску, пам’ятайте, що підтримувати його в найкращому вигляді потрібно постійно. Допущені тут чи там незначні помилки швидко псують загальний вигляд, а разом з ним репутацію магазину. Якщо на початку були гарні фото, а потім їх якість знижується, то відвідувачі будуть пов’язувати це з фінансовими проблемами чи поганим керівництвом. Тому не зупиняйтесь, обираючи фото для "Амазон", не занижуйте вимоги до себе – тільки вперед.

TOP