Якісне фото саме продає Ваш продукт!

Чому довіряють нам

 

Коли ти дивишся на хороше фуд фото, на правильно приготовану страву, гармонійно викладену на тарілці фуд стилістом, та якісно зняту фуд фотографом - в тебе тече слинка і хочеться спробувати все це прямо зараз. Якщо ж не хочеться, значить хтось з цих трьох недопрацював, і вся суть і мета фуд фотографії втрачена.

 В нашій студії ми працюємо максимально якісно на кожному етапі процесу, щоб результат можна було понюхати щоб уява сама домальовувала присмак страви, ми боремося за той самий food styling, за ту саму food photography, та гармонійний дизайн який ти хочеш отримати в результаті.

Напрямки фотографії
Предметна фотографія та фото 360

Фото одягу, взуття та аксесуарів на моделях, фото на манекенах, з ефектом прозорого манекену, також у вільному форматі на горизонтальній площині

Предметна фотографія для Amazon.com

Фото продукту на білому фоні, фото з дизайнерським оформленням інфорграфікою, фото продукту в застосуванні (виїздна фотосесія) та інше

Фуд фотографія

Фото страв на білому фоні або з викладкою додаткових елементів (інгрідієнтів, предметів сервірування, що подаються зі стравою...) в ресторані чи в студії, з можливою участю фуд стиліста

Фотографія інтер'єрів

Фото інтерєру ресторанів, готельних кімнат, офісів, конференц-залів, приватних будинків та інших приміщень, зі спеціальною оптикою, для потреб маркетингу.

Як це працює

Залишення заявки на проведення фотосету

01

Ви заповнюєте форму на сайті, пишете лист на електронну пошту або телефонуєте до нас

Заповнення брифу та планування

02

Ми обговрюємо особливості предметів, вимоги до фотографій, терміни, узгоджуємо інші умови роботи

Доставка або виїзд для фотосесії

03

Ви або ми здійснюєте доставку Ваших товарів до студії, або ми виїжджаємо до Вашого складу

Проведення фотосесії та обробка фотографій

04

Наші фотографи працюють над Вашими товарами та обробляються фотографії

Отримання фотографій та повернення товару

05

Ми показуємо Вам фото, Ви оплачуєте їх та ми здійснємо доставку товарів до Вашого складу, або Ви забираєте їх

Вже включено у вартість замовлення

  • Пробні фотографії

    Якщо після кількох пробних фото, Вам не спообається, ми переробимо їх
  • Базова корекція та ретуш

    Базова корекція кольору (насиченість, tint), баланс білого, експозиція та контраст, а також робота над білим фоном
  • Фото у високому розширенні

    Ми надамо фото в повному розширенні (мінімум 300dpi при розмірі А3), та фото в малому розширення для завантаження на сайт та соц. мережі
  • Дотримання всіх вимог Amazon

    Ми зробимо фото, яке не буде суперечити вимогам Amazon, студійні та виїздну фотосесію, а також інфографіку та дизайн на фото
  • Готовий результат до 5 днів

    Ми відфотографуємо, обробимо та відправимо Вам готові фотографії не довше ніж через 5-6 робочих днів з моменту початку фотосесії. (великі замовлення обраховуються окремо)
Кому ми зможемо бути корисні

Інтернет-магазини

Виробники та дистрибютори

Бізнес на Amazon

Заклади HoReCa

Ресторани та кафе

Рекламні та дизайн студії

Галерея. Предметна фотографія

Предметна зйомка: фотографії від яких на 71 % залежить успішність ваших продажів

Науковцями доведено, що люди в 90 % випадків здійснюють покупки підсвідомо. До чого тут, здавалося, предметна зйомка? Зв’язок не просто існує, він є тією ниткою, яка пов’язує ваші витрати на рекламу та отриманий дохід. Під час вибору товару в інтернет-магазині, натисканні кнопки «Купити» спрацьовують наші емоціїї. За виклик того самого бажання вкупі з емоціями відповідають фотографії з візуалізацією, які використовуються брендом. Дизайн, ілюстрації, тематичні фотографії — усе це давно вже перестало бути відокремленим мистецтвом.

Предметна фотозйомка: що це таке й чому це важливо для вашого бізнесу/проекту?

Предметна зйомка з’явилася задовго до того, як фуд-фотографія захопила світ, ставши сучасним веб-натюрмортом. Вона передбачає створення відокремлених та групових зображень конкретних предметів. Використовується предметна зйомка переважно задля досягнення маркетингових цілей: наповнення каталогу інтернет-магазину якісними зображеннями, створення дизайну промо-сайтів, банерів, піару окремих подій чи проектів.

Наскільки важливою є предметна зйомка для бізнесу? Судіть самі.

  1. 37 % маркетологів зазначили, що в просуванні бізнесу відео, фото та анімації є найважливішою формою контенту.
  2. 74 % — саме настільки залежить успішність просування в соціальних мережах від використання унікальних знімків та графіки. Навіть тексти (68 %) та відео (60 %) у програші.
  3. Слуховий «вінчестер» у людей розвинений гірше всього — вони пам’ятають лише 10 % отриманої звуковим шляхом інформації. Проте коли йде мова про зображення й картинки, то дані, які передаються таким шляхом, відкладаються в мозку в 65 % випадків. Бренди обираються людськими очима — не більше і не менше.
  4. Маркетологи сфери B2C надають більшого значення візуальному контенту, ніж маркетологи B2B-сегменту. Хоча без якісної предметної зйомки важко просуватися в обох нішах.
  5. 51 % B2B-маркетологів зазначили пріоритетність створення фото, ілюстрацій, відео та анімацій у 2018 році.

Усі ці проценти та рішення більшої частини маркетологів не виникають на пустому місці. Предметне фото як різновид маркетингової візуалізації у 71 % випадків забезпечує збільшення продажів та гарантує отримання кращих прибутків. Мабуть, для кожного підприємця саме рентабельність і максимальний дохід є основною метою діяльності.

Предметна зйомка: чи можна в цій справі обійтися своїми силами?

Звісно, що можна. Фотокамери сьогодні є майже в кожного. Та й що ж такого важкого в тому, щоби зафіксувати на плівку зображення сумки чи каблучки? Це ж не фотографування учасників спортивних змагань! Та питання в іншому: чи буде від самостійної предметної зйомки результат? Дозвольте представити очевидну й підтверджену фактами відповідь:

  1. Від якості і правильності проведення предметної зйомки безпосередньо залежить конверсія в замовлення. Тут усе, як і в портретистиці: можна правильно підібрати фон, світло й позу “моделі” й перетворити звичайну людину в амфору людських бажань. Можна також проігнорувати правила фотокомпонування і викрити фотографією всі недоліки предмета зйомки. Усе ж, предметна зйомка лишається мистецтвом, і далеко не кожний із нас є творцем настрою.
  2. Від якості предметної зйомки та рівня використовуваної техніки залежить якість кінцевої картинки. Вашим клієнтам сьогодні потрібен фул-ейч-ді (Full HD). Усі прагнуть нових вражень та емоцій, і тільки отримавши їх, приймають рішення щодо купівлі чи замовлення товару/послуги. Якісні зображення предметної зйомки — ключ до скриньки з бажаннями цільової аудиторії, який неможливо отримати без професійної роботи й техніки. Думаємо, що і ви не прагнете дивитися фільми в поганій якості, зняті на любительську камеру?
  3. Від якості та «соковитості» графічного і фотографічного контенту залежить сприйняття вашої компанії як бренду. Любительська предметна зйомка, звісно, економить ваші гроші. Але як бути з перспективою, репутацією бренду, обгорткою продукту/послуги? У цьому любительські фото вам зовсім ні до чого — вони не перетворять ваших потенційних клієнтів у фанатів, не дозволять «закохатися» в продукт із першого погляду. Тренд маркетингу 2018 — надзвичайно якісні фотографії предметної зйомки. Що зрозуміло: чи можете ви уявити продукцію Apple, промоутовану з використанням неякісних знімків?

Успішна предметна зйомка — це правильно підібраний фон, ракурс, колір та інтенсивність освітлення, а також піксельна якість кінцевого зображення. Можна сказати, що такий процес не може обійтися без участі професіоналів.

Що таке круті предметні фото та чому їхнє створення варто довірити нам?

Чи задовольниться ваш успіх професіоналізмом фотографа, якістю камери та знімального процесу? Існують інші дефініції крутих знімків, а саме:

  1. Простота. Предметна зйомка крута тоді, коли вона проста. Чи часто ви зустрічаєте зображення товарів у «рамці» складної композиції? Це не лише не вигідно з погляду знімального процесу. За занадто високою вигадливістю фото покупець просто може не побачити переваг товару; він залишить ваш сайт чи офіс, так нічого й не придбавши.
  2. Реалістичність. Предметна зйомка повинна бути якісною, захоплюючою й максимально реалістичною. Тільки так можна перетворити перебірливого представника цільової аудиторії в покупця.
  3. Тематичність. Предметна зйомка має створюватись із конкретною метою. Необхідно створити знімок для головної сторінки сайту пекарні? Предметом такої зйомки не може бути чашка кави.
  4. Деталізованість. Предметна зйомка повинна демонструвати річ в одночас із декількох боків, чи принаймні створювати таке враження.

Круте предметне фото — це універсальний знімок, створений професіоналом із використанням спеціальної техніки, що делікатно демонструє переваги та унікальність предмету, викликає позитивні емоції. Якщо ви робите ставку на свій бренд, то вам потрібні такі фото для створення упаковки. У реалізації такого завдання ми станемо для вас кращим помічником. Ви отримаєте конверсійні фото предметної зйомки, які в будь-який момент можна огорнути персоніфікованим дизайном.

TOP