Реклама повинна бути ефективною!

Ми використовуємо максимально продуктивні методи просування Вашого продукту. Врахування багатьох деталей, та більш скурпульозна робота зі стратегію,
забезпечить  очікуваний рівень конверсії та обороту як результат.

НАПРЯМКИ РОБОТИ

Що ми можемо зробити для Вас

РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ

Короткий аналіз ринку, сегментування та вибір цільових сегментів покупців, опис їх психотипів, визначення найбільш ефективних каналів комунікації, формування бюджетів та ін.

РОЗРОБКА ПОЗИЦІОНУВАННЯ

Аналіз конкурентів, визначення цільових сегментів покупців, Аналіз асортиментного порфелю та ціноутворення компанії, та розробка слогану, лого, місії, цінностей та ін.

КОНСАЛТИНГ ТА АУДИТ МАРКЕТИНГУ

Надання рекомендацій щодо покращення ефективності просування, розробки маркетингової стратегії, брендінгу, роботи з конкурентами та аналіз роботи маркетологів компанії.

РОЗРОБКА РЕКЛАМНИХ КАМПАНІЙ

Дослідження ринку та вибір аудиторії, розробка концепції рекламного повідомлення, вибір каналів комунікації, розробка текстів та дизайн-концепцій, формування бюджетів та ін.

РЕАЛІЗАЦІЯ ІСНУЮЧОЇ ІДЕЇ

За наявності розробленої стратегії просування та ідеї, Ви можете довірити нам формування концепції, написання рекламних текстів, роботу з підрядниками та аналіз результатів.

КОМПЛЕКСНЕ ТА ДОВГОТРИВАЛЕ ПРОСУВАННЯ

Розробка комплексу просування та брендінгу на 6-12 місяців, з постійним аналізом конкуретів та ЦА, рекомендаціями по асортиментному портфелю, роботою з конкурентами та з клієнтами.

Як ми робимо рекламу

01

ДОСЛІДЖЕННЯ

Проведення дослідження ринку (визначення загальних категорій Ваших можливих покупців за актуальним для Вас критерієм, їх опис за важливими показниками), вибір цільових сегментів аудиторії, для визначення ефективних каналів комунікації, визначення конкурентних пропозицій в сегменті (окреслення 3-4 прямих та не прямих конкурентів, та аналіз їхньої рекламної активності), обґрунтування необхідності рекламної кампанії (можлива зміна ідеї, напрямку, продукту).
02

ПОСТАНОВКА ЦІЛЕЙ

Постановка цілей рекламної кампанії або обгрунтування вже поставлених цілей (приблизний охват, частота контакту з повідомленням, показник конверсії, необхідність у підвищенні рівня впізнаваності, чи формуванні позитивних характеристик бренду, або стимулювання збуту), розробка креативної концепції та основної ідеї рекламної кампанії (суть рекламного повідомлення, та що воно повинно викликати у цільової аудиторії, сформувати потребу, цікавість, пощитивні емоції звязані з брендом), зважаючи на аудиторію та конкурентів.
03

ВИБІР КАНАЛІВ КОМУНІКАЦІЇ

Вибір найбільш ефективних каналів комунікації (способів розміщення реклами, це зовнішня, внутрішня, звукова, візуальна, в приміщеннях, на транспорті, на ТВ, радіо, в інтернеті, контекстна, ремаркетинг, в соц. мережах, статті в профільних виданнях і т.д.), для потрібної аудиторії (в залежності від віку, соціального статусу, географії проживання, способів пересування, виду професійної зайнятості, користування конкретними гаджетами чи відвідування конкретних місць), вибір періодичності та строків проведення. Розрахунок бюджету рекламної кампанії, або розподіл вже визначеного бюджету.
04

РОЗРОБКА РЕКЛАМНОГО ПОВІДОМЛЕННЯ

Розробка концепції рекламного повідомлення (мозговий штурм з виокремленням максимальнї кількості варіантів рекланого повідомлення, відбір найбільш ефективних, їх критичний аналіз, та обрання 2-3 варінтів). Розробка дизайн концепції та рекламних текстів, найбільш підходящих для вибраних каналів комунікації та до особливостей цільової аудиторії. Формування 2-3 варіантів текстів, концепцій дизайну з попередніми макетами та вимог до запису, диктора, дизайну, матеріалів, розміщення реклами та ін.
05

ПОГОДЖЕННЯ КОРИГУВАННЯ ТА ЗАПУСК

Зустріч із замовником, обговорення концепції рекламних повідомлень, та додаткових особливостей їх оформлення, каналів комунікації (способів розміщення реклами, білборди, радіо, ТВ, Соц. мережі, преса, спонсорство, і т.д.). За необхідності, внесення змін до фінальних формулювань в текстах та форматах розміщення, погодження бюджетів та їх коригувння та визначення дати запуску рекламної кампанії. Узгодивши всі ці моменти, відбуваються фінальні домовленості з підрядниками, замовлення друку, запису, дизайну та здійснюється розміщення за узгодженими каналами.
06

КОНТРОЛЬ ТА ОЦІНАКА ЕФЕКТИВНОСТІ

Здійснення контролю за роботою підрядників, тобто за якістю виконання замовлень, дотримання термінів та проведення взаєморозрахунків. Це контроль над ротацією роликів, належним виглядом зовнішньої та внутрішньої реклами, показуванням повідомлення в мережі інтернет, та оперативне вирішення проблем з рекламою у випадку їх виникнення. Після закінчення ротації, здійснюється оцінка ефективності по кожному типу реклами, регіону розміщення та каналу комунікації, засоби інтернет аналітики, та оцінки відвідуваності і обороту за відповідний період.

Останні проекти

План рекламної кампанії «Bugatti. Зимовий сейл» (як зразок)

  • Проведення дослідження ринку - для визначення ефективних каналів комунікації, визначення конкурентних пропозицій в сегменті, обґрунтування необхідності (доцільності) рекламної кампанії.
  • Визначення цільової аудиторії рекламного повідомлення.
  • Постановка цілей рекламної кампанії.
  • Розробити концепцію та основну ідею рекламної кампанії.
  • Вибір каналів комунікації, періодичність та строки.
  • Розрахунок бюджету рекламної кампанії.
  • Розробка рекламного повідомлення та текстів.
  • Запуск рекламної кампанії.
  • Організація роботи компанії під час проведення рекламної кампанії.
  • Оцінка ефективності рекламної кампанії.

1. Ефективними каналами комунікації є:

  • Зовнішня реклама на вітрині магазину;
  • Зовнішня реклама на білбордах, сітілайтах…
  • Реклама в соц. Мережах (Facebook, Instagram) та банер на сайті;
  • Реклама на радіостанціях;
  • Реклама на радіо та на площинах в торгових центрах;
  • Прямий маркетинг (смс, чатбот та Еmail розсилки);
  • Внутрішня реклама в фітнес-центрах, бізнес-центрах, HoReCa…

Конкурентні пропозиції висвітлені в рекламних повідомленнях – непрямі конкуренти.
Необхідність проведення рекламної кампанії обумовлено потребою в збільшенні кількості відвідувачів (цільової аудиторії) магазину Bugatti в ТРЦ «Гулівер».

Для тих хто вже купував продукцію бренду:

  1. Де знаходяться магазини та який асортимент в них представлено.
  2. Які зараз діють знижки та проводяться акції в магазинах.
  3. Чи є сертифікати відповідності (чи оригінальний одяг).
  4. Коли буде нова колекція на наступний сезон.

2. Цільовою аудиторією даної рекламної кампанії є:

Первинні: Групи №4, №5.
Вторинний: Група №3.

3. Цілі рекламної кампанії.

Маркетингові цілі:

  • Стимулювати покупки продукту серед нових та існуючих клієнтів орієнтованих на можливість зекономити на покупці зимово-осіннього одягу.
  • Підвищення відвідуваності магазину Bugatti в ТРЦ «Гулівер», м. Київ.

Комунікативні цілі:

  1. Стимулювання покупок у клієнтів які вже купували товар в Бугатті та у відвідувачів ТРЦ Гулівер, які мають намір здійснити покупку зимового або осіннього одягу.
  2. Підвищити рівень впізнаваності (при виникненні необхідності покупки одягу – щоб потенційні клієнти пригадували в першу чергу Бугатті, при зустрічі з брендом пригадували що це за бренд, його цінову політику).

 Медіа цілі:

  • Досягнути показника по охвату цільової аудиторії серед користувачів Youtube на рівні не менше 40%.
  • Досягнути показника охвату цільової аудиторії серед користувачів Фейсбук та Інстаграм на рівні не менше 25%.
  • Охват слухачів радіо Хіт фм, Радіо Релакс у м. Київ на рівні 15%.
  • Охват слухачів внутрішнього радіо торгово центру Гулівер не менше 7 000 чол. за день.
  • Досягнути показника частоти контакту цільової аудиторії з рекламним повідомленням на рівні мінімум 2-3 разів за час проведення рекламних кампаній.

4. Концепція рекламної кампанії

– Інформування ЦА про вигідність покупки чоловічого та жіночого одягу колекції осінь-зима 2017-2018.

Основна ідея рекламної кампанії – Показати переваги одгягу та взуття бренду та стимулювати покупки повідомлення про зниження цін.

Слоган:

  • «Witner SALE в Bugatti. -30% на колекцію осінь-зима 2017-2018»;
  • «-30% на все в Bugatti. Зимовий розпродаж колекції осінь-зима 2017-2018»;
  • «-30%. Witner SALE в Bugatti»;

5. Каналами комунікації вибрано:

  • Зовнішня реклама на вітрині магазину (мольберт);
  • Реклама на радіостанціях Хіт фм та Люкс фм;
  • Реклама на радіо та на площинах в торговому центрі Гулівер;
  • Прямий маркетинг (смс, чатбот та Еmail розсилки);
  • взаємодія клієнтів з рекламним повідомленням в соц. мережах (Рекламування банера та закріплений пост - Facebook, Instagram, реклама на Youtube);
  • Реклама (внутрішня) в Бізнес-центрах;
  • Реклама в спорт-клубах "Спортлайф".

6. Витрати:

  • Реклама на Раідо Хіт фм, на 14 днів, 7 разів на день по 15 с. (+ запис ролика 400 – 500 грн.) = 46000 грн..
  • Реклама на Люкс фм, на 14 днів, 7 разів на день по 15 с. (запис ролика включено) = 34600 грн..
  • Внутрішня реклама на радіо в ТРЦ Гулівер (+ запис ролика 400 – 500 грн.) = 4500 грн.
  • Прямий маркетинг (смс, чатбот та Еmail розсилки) = 2100 грн.
  • Рекламування банерів в соц. мережах (Facebook, Instagram, реклама на Youtube) (термін 20 днів) – 250$.;
  • Реклама на екранах в 3 Бізнес-центрах = 18 440 грн.
  • Реклама в фітнес-клубах Спортлайф (Дрім Таун, Оболонь), Роллап та Екрани = 21 300 грн.

7. Розроблені рекламні повідомлення та тексти.

- Рекламне повідомлення в ролику на радіо:
В чому ти зараз? Хочеш бути в Бугатті? Купуй Бугатті в ТРЦ Гулівер зі знижкою 30% на весь одяг та взуття. Bugatti. ТРЦ Гулівер.
Магазин, правильного чоловічого одягу Бугатті оголошує Змовий Сейл. Знижка30% на всю колекцію осінь-зима. Тільки В ТРЦ Гулівер, магазин Бугатті.
Чим ти відрізняєшся? В чому ти кращий? Що ти одягаєш? Покажи свій статус, одягай Бугатті. Знижка 30% на всю колекцію осінь-зима. ТРЦ Гулівер.
Будь успішним, будь яскравим, будь в тренді, одягай Бугатті. ТРЦ Гулівер, 3 поверх, Бугатті…

  • Рекламне повідомлення на постерах (Дизайн);
  • Рекламне повідомлення на банерах (Дизайн).

8. Відбувається запуск рекламної кампанії

(Деякі канали починають працювати з 01.02.18, такі як білборди, та можливо внтрішня реклама в спортлайф). Розпочинається рекламування банера в соц. мережах, також розпочинається трансляція рекламного ролика на Youtube та на радіостанціях в м. Київ. Та в ТРЦ ГУлівер. До початку рекламної кампанії проводимо бесіду з працівниками магазинів Бугатті з метою інформування останніх про особливості бренду бугатті які пропагуються рекламною компанією, роз'яснюємо інформацію яку вони повинні доносити до кінцевого споживача.

9. Під час проведення рекламної кампанії

Працівники мережі консультують клієнтів. Для тих хто здійснює покупку вперше, видається картка постійного клієнта та роз’яснюються умови програми лояльності, учасником якої він автоматично став. Всім відвідувачам магазинів надається інформація про діючі знижки та спеціальні пропозиції (їх умови та термін дії обов’язково).

10. Оцінка ефективності рекламної кампанії

Буде здійснюватися протягом проведення та в співвідношенні з аналогічним строком минулого року, після закінчення рекламної кампанії, шляхом обрахунку динаміки покупок серед клієнтів інтернет магазину та магазинів Bugatti, про що буде складено звіт (витрати та доходи).

Рекламне агентство Kavinsky art company: там, де аналітика стикається з мистецтвом

Реклама не просто повинна повертатися. Вона має повертатися з прибутком для вашої компанії. Якщо ми говоримо про сучасну ефективну рекламу, то вона цілком побудована на синергії рішень та інструментів. Рекламне агентство Kavinsky art company успішно поєднує у своїй діяльності мистецтво та аналітику; дизайн, фотографію та маркетинг. Ми створюємо звабливу візуалізацію, яка підсилюється дієвою стратегією просування, і це не може не забезпечувати результат. Без огляду на особливості бізнесу та просування в ніші.

Номер № 1 серед рекламних агенцій у місті Львові: усі докази перед вами

У рекламному бізнесі немає жодної компанії, яка у своєму позиціонуванні не використовувала би цю цифру. Але коли ми називаємо себе № 1, то не позиціонуємо себе як беззаперечних лідерів ринку. Краща реклама, як і дизайн, повинні бути непомітними. Навіть якщо ми й беззаперечні лідери ринку — нам більше подобається коли це визнають клієнти, а не наші маркетологи. До того ж — про нашу перевагу говорять факти, не яскраві лозунги.

  1. Єдине рекламне агентство у Львові та Україні, яке надає повний спектр дизайнерських і рекламних послуг. Коли ми говоримо про повний спектр, то маємо на увазі просування бізнесу як із допомогою онлайн-інструментів, так і засобів офлайн-реклами.
  2. Наше рекламне агентство на час ведення вашого проекту забезпечує вас фотографом, дизайнером, маркетологом та проект-менеджером. Вам навіть не потрібно слідкувати за сроками та витребовувати проміжні результати діяльності — управління проектною командою буде здійснювати одна людина, яка і є відповідальною за кінцевий результат. Знаєте ви ще когось, окрім рекламного агентства Kavinsky art company, хто пропонує такі умови співпраці?
  3. Проводимо аудити бізнесу та його конкурентів як в онлайн, так і офлайнсередовищі. За кордоном подібні речі можуть собі дозволити бренди, які виділяють серйозний бюджет на власну рекламу. Ми зробили повномірні маркетингові дослідження доступними та максимально дієвими. Ви зможете не лише використовувати кращі дизайнерські та маркетингові «фішки» конкурентів, але і зможете найти власний, оптимальний шлях для просування свого бізнесу.
  4. Створюємо концепції просування брендів в офлайн та онлайн-середовищі. На базі аудитів та аналізів конкурентів, існуючих інструментів просування, ми випускаємо рекламну та брендингову стратегію для бізнесу, що направлена на здобуття клієнтів, замовлень та підвищення кількості повторних продажів.
  5. Формуємо портрет цільової аудиторії та список інструментів, використання яких забезпечить вас і ваш бізнес якісними лідами. Наприклад, у ніші продажу компьютерної техніки канал контекстної реклами перевантажений. Ви можете платити великі суми, щоб отримати одного клієнта, та створена реклама в цілому не буде успішною. Чи є в цьому помилка маркетолога чи в наявності сучасна неефективність контексту, як маркетингового інструмента? Помилка в маркетолога в цьому випадку буде тоді, якщо він запропонує для просування бізнесу, що спеціалізується на продажі оргтехніки, контекстну рекламу як один з основних інструментів просування. Саме тому ми підбираємо найбільш дієві інструменти для власників бізнесу в індивідуальному порядку. Шаблонний підхід не використовується.
  6. Створюємо та втілюємо план маркетингового просування в життя. Ми не просто створюємо стратегії — ми відповідальні за кінцевий результат і готові забезпечити власників бізнесу конкретними цифровими орієнтирами (кількістю отриманих у ході компаній клієнтів, конверсії в замовлення, конверсії повторних продаж.
  7. Поєднуємо аналітичні дані та мистецтво. У сучасному маркетингу немає дрібниць. Важлива не лише якість реклами та відповідність використаних інструментів, але й «обгортка» бізнесу. Цільова аудиторія не повинна боятись асоціювати вас із собою. Це дасть змогу не лише збільшити число клієнтів; ви зможете перетворити їх у фанатів своїх послуг/продукції. Саме з цією метою — зробити з вас бренд — працюють наші дизайнери та фотографи, і коли вони поєднують свої зусилля з працями маркетологів, ви отримуєте максимальний результат.

Наше рекламне агентство - перше на ринку тому, що унікальне. Пропонуємо оригінальний та неповторний комплекс, не використовуємо шаблонний підхід, за бізнес кожного свого клієнта — боремося наче за свій власний. Рекламне агентство Kavinsky art company номер один тому, що про нього говорять задоволені клієнти та їхні досягення. Ви можете стати одним із них.

Що ви отримаєте від створення реклами з нами?

Кращими в справі та унікальними в її реалізації нас роблять багато речей. Але є список того, на що може розраховувати кожен наш клієнт, незалежно від його рекламного бюджету та корпоративного престижу.

  1. Більше клієнтів, замовлень, повторних продажів. Стильний дизайн, «смачні» фото, правильно проведена рекламна кампанія — усе це робиться з однією метою, задля здобуття більшої кількості прихильників сервісу, послуги чи продукту. Результат у цьому розумінні гарантовано, адже наші спеціалісти не один рік вивчають потреби, звички та особливості поведінки представників ЦА в онлайні та офлайні. Маємо лише одну настанову — оцініть наші кейси.
  2. Айдентика, що формує правильний настрій та асоціації в представників цільової аудиторії. Коректний у всіх відношеннях фірмовий стиль гарантує вам зниження вартості отримання клієнта в майбутньому. Усім потрібно на старті попрацювати над враженням, що ви, як компанія, створюєте.
  3. Високий сервіс. Професійні послуги потрібно вміти не лише отримувати, але й надавати. Ми вирішуємо завдання в строк, а також завжди радимось зі своїми клієнтами щодо можливих змін, поправок. У нашому розумінні клієнт мало чим відрізняється від представника ЦА, на якого була розрахована виконана робота. Коли клієнт усім задоволений — раді й ми, адже ми розуміємо свою близькість для задоволення клієнтських потреб.

Від співробітництва з рекламним агентством Kavinsky art company ви отримаєте нові знання та яскраві враження. Саме на це розраховані роботи наших дизайнерів, маркетологів і фотографів.

TOP